ကရင္လူမ်ဳိးတုိ ့သည္ တရုတ္ျပည္မွထြက္ခြာလာၿပီး ေတာင္ဘက္သုိ ့ တေနရာမွတေနရာသုိ ့ ေျပာင္းေရႊ ့ ဆင္းသက္လာၾကသည္။ ဤသုိ ့ျဖင့္ ယခု ကေမၻာဒီးယားႏွင့္ ဗီယက္နမ္ႏုိင္ငံရွိသည့္ ပင္လယ္ကမ္းေျခေနရာ အထိ ေရာက္ရွိလာၾကေလသည္။ ဤကဲ့သုိ ့ကရင္လူမ်ဳိးမ်ား ေျပာင္းေရႊ ့ဆင္းသက္လာၿပီး ေနာက္ပုိင္း ႏွစ္ေပါင္း အနည္းငယ္အၾကာတြင္ တရုတ္ျပည္တြင္ ေနထုိင္ၾကသည့္ ရွမ္းလူမ်ဳိးမ်ားကလည္း ကရင္လူမ်ဳိးတုိ ့ေျပာင္းေရႊ ့ ဆင္းသက္လာသည့္လမ္းအတုိင္း တရုတ္ျပည္မွ ထြက္ခြာကာ အေျမာက္အမ်ား ေျပာင္းေရႊ ့ဆင္းသက္လာၾက ေလသည္။ အထက္မွ ဆင္းသက္လာေသာ ရွမ္းမ်ား၏ဖိအားေၾကာင့္ ကရင္တုိ ့သည္ ပင္လယ္ကမ္းစပ္အထိ ေရာက္ရွိၾကၿပီး ဆက္လက္ေျပာင္းေရႊ ့ရန္ေနရာမရွိေတာ့ဘဲ ျဖစ္ေနသည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ ၎တုိ ့သည္ ဦးလွည့္ ၿပီး လာလမ္းအတုိင္း မဲနမ္းျဖစ္ဖ်ားဖက္သုိ ့ေျပာင္းေရႊ ့ခ်ီတက္သြားၾကသည္။ ဤမဲနမ္ျမစ္ဖ်ားမွာပင္ စခန္းခ် ေနထုိင္ေလသည္။ ဤေနရာကုိ ယခု ကၽြႏု္ပ္တုိ ့ဇင္းမယ္ (ခ်င္းမုိင္)ဟု ေခၚသည့္ ေနရာပင္ျဖစ္သည္။ ဇင္းမယ္ သည္ ကရင္မ်ဳိးႏြယ္စုအားလုံး၏စုစည္းေနထုိင္ရာအရပ္ျဖစ္သည္။ ကရင္လူမ်ဳိးတုိ ့၏ ၿမဳိ ့ေတာ္လည္းျဖစ္သည္။ ဇင္းမယ္ၿမဳိ ့မွာ ေထာင့္ေလးေထာင့္ရွိသည္။ တခ်ိန္တြင္ ကရင္လူမ်ဳိးတုိ ့၏ ဤေနရာတြင္ အမ်ားအျပားတုိးပြား လာသည္ဟု ဆုိသည္။ လူဦးေရ သန္းႏွင့္ခ်ီၿပီးမ်ားျပားလာခဲ့သည္။ ထုိအခ်ိန္တြင္ ရွမ္းလူမ်ဳိးတုိ ့၏ ၿမဳိ ့ေတာ္မွာ ဘန္ေကာက္ျဖစ္သည္။ ဇင္းမယ္တြင္ ေနထုိင္ၾကသည့္ကရင္တုိ ့သည္ ရွမ္းမ်ားႏွင့္မၾကာခဏ စစ္ပြဲျဖစ္ခဲ့သည္။ တခါတရံ သူတုိ ့ရွမ္းကုိ အႏုိင္တုိက္ႏုိင္ၿပီး တခါတရံ ရွမ္းမ်ားက အႏုိင္ရေလသည္။ ၾကာျမင့္လာေသာအခါ ၎တုိ ့သည္ စစ္မတုိက္ႏုိင္ၾကေတာ့ဘဲ ရွမ္းႏွင့္ကရင္လူမ်ဳိးတုိ ့သည္ စစ္ေျပၿငိမ္းကာ ၿငိမ္းခ်မ္းေရး၊ ညီညြတ္ေရး ရယူၾကေလသည္။ ဇင္းမယ္ၿမဳိ ့ပ်ဳိက်ပ်က္စီးခဲ့ရေသာအေၾကာင္းမွာ ေအာက္ပါအတုိင္းျဖစ္သည္။ ဇင္းမယ္ဘုရင္တြင္ သား သမီးေယာက်္ားတေယာက္မွ်မရွိပါ။ သမီးတဦးတည္းသာရွိသည္။ ကရင္ဘုရင္နတ္ရြာစံပါက ၎၏ေနရာတြင္ နန္းတက္မည့္သူမရွိေၾကာင္း ရွမ္းဘုရင္က သိရွိသြားသည္။ ထုိ ့ေၾကာင့္ ၎၏ႏုိင္ငံကုိ ကရင္ႏုိင္ငံႏွင့္ဆက္စပ္ သြားရန္ ရွမ္းဘုရင္က ၾကံစည္ေလေတာ့သည္။ ရွမ္းဘုရင္က ကရင္ဘုရင္၏သမီးေတာ္ကုိ ေတာင္းယူၿပီး မိဖုရားအျဖစ္ ထားရွိမည္ဟု ဂတိေပးေလသည္။ ထုိ ့ေနာက္ သားေယာက်္ားရရွိပါက ကရင္ဘုရင္အျဖစ္ ျပန္၍ ေပးအပ္မည္။ ဤကဲ့သုိ ့ေတာင္းေသာ္လည္း ကရင္ဘုရင္က သမီးေတာ္ကုိ မေပးပါ။ ရွမ္းဘုရင္သည္ မေက်မ နပ္ျဖစ္သျဖင့္ အျခားနည္းလမ္းတခုကုိ ၾကံစည္ေလသည္။ ရွဘုရင္က ကရင္ျပည္ႏွင့္ရွမ္းျပည္အၾကား ကုန္သြယ္ ေရးငန္းအတြက္ နယ္စပ္ကုိ လုံး၀ပိတ္ထားရန္ အမိန္ ့ထုတ္ေလသည္။ ဤကဲ့သုိ ့ ပိတ္ထားသျဖင့္ ကရင္တုိ ့ သည္ ဆားမစားရဘဲ ျဖစ္ေနေတာ့သည္။ ဆားမစားဘဲ ေနခဲ့ရသည္မွာ အခ်ိန္ ၃ ႏွစ္ ေက်ာ္လြန္သည့္အခါတြင္ လူထုသည္ ေရာဂါရရွိလာၾကသည္။ ဆားမစားၾကရသျဖင့္ အရုိးအဆစ္မ်ား ေယာင္ယမ္းလာၿပီး အေမႊးအျမွင္ မ်ားေပါက္လာေလေတာ့သည္။ ဤသုိ ့ျဖင့္ ကရင္လူထုတုိ ့သည္ မခံႏုိင္ေတာ့ဘဲ ၎၏ဘုရင္အား ရွမ္းဘုရင္ ေတာင္းဆုိခဲ့သည့္အတုိင္း သမီးေတာ္အား ေပးအပ္ရန္ တုိက္တြန္းေလေတာ့သည္ ထုိအခါ ကရင္ဘုရင္သည္ မေနသာေတာ့ဘဲ သမီးေတာ္ကုိ ရွမ္းဘုရင္လက္ထဲ အပ္လုိက္ရေလေတာ့သည္။ ရွမ္းဘုရင္သည္ ကရင္ဘုရင္ သမီးေတာ္ကုိ ရရွိၿပီးေသာအခါ ကုန္သြယ္ေရးအတြက္ နယ္စပ္ပိတ္ထားသည္ကုိ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ေစသည္။ ကရင္ဘုရင္သမီးေတာ္ကုိလည္း မိဖုရားၾကီးေနရာကုိ တင္ေျမွာက္ေလသည္။ ဤကဲ့သုိ ့ျဖစ္ၿပီး ၁၆ ႏွစ္အၾကာတြင္ ကရင္ဘုရင္သည္ နတ္ရြာစံေလသည္။ ကရင္ဘုရင္၏ထီးနန္းကုိ ဆက္ခံမည့္သားသမီး တဦးတယာက္မွ်မရွိသျဖင့္ ကရင္တုိ ့က ဘန္ေကာက္ရွမ္းဘုရင္ထံသုိ ့ ၎တုိ ့ဘုရင္ ေျမွာက္ရန္အတြက္ “ေစာခုိဘုိဖုိး”ေပးရန္အတြက္ ေတာင္းဆုိေလသည္။ ေစာခုိဘုိဖုိးသည္ ဘန္ေကာက္ ဘုရင္လက္ေအာက္ အၾကီးဆုံးစစ္သူၾကီးျဖစ္ယုံမက ကရင္တဦးလည္းျဖစ္သည္။ ဤကဲ့သုိ ့တင္ေလွ်ာက္ရာတြင္ ဘန္ေကာက္ဘုရင္က ၎၏သားေတာ္(ကရင္မိဖုရားႏွင့္ ရသည့္သားေတာ္)အား ဘုရင္အျဖစ္ေပးရန္ သ ေဘာတူသည္။ သုိ ့ရာတြင္ ဤသားေတာ္(ကရင္ဘုရင္၏ေျမးေတာ္လည္းျဖစ္သည္) ငယ္လြန္းေသးသျဖင့္ (၁၅ ႏွစ္သာ ရွိေသးသည္) ဘန္ေကာက္ဘုရင္က ယာယီအားျဖင့္ ေစာခုိဘုိဖုိးအား ၎၏ကုိယ္စား လက္ေထာက္ အျဖစ္ ကရင္မ်ားကုိ အုပ္ခ်ဳပ္ေစသည္။ ၅ ႏွစ္ျပည့္သည့္အခ်ိန္တြင္ ၎၏သားေတာ္ (၀ါ) ကရင္ဘုရင္၏ေျမး ေတာ္ကုိ ထီးနန္းအပ္ၿပီး ကရင္ဘုရင္အျဖစ္ တင္ေျမွာက္မည္ဟု ေျပာဆုိေလသည္။ ၅ ႏွစ္ျပည့္ေသာအခါ ဘန္ေကာက္ဘုရင္သည္လည္း ၎၏ဂတိအတုိင္း လုပ္ေဆာင္ျခင္းမရွိေခ်။ ထုိ ့ ေၾကာင့္ကရင္တုိ ့သည္ ၎တုိ ့ထဲမွ လူၾကီးတစုကုိ ေရြးခ်ယ္ၿပီး ဘန္ေကာက္သုိ ့ေစလႊတ္ကာ ၎တုိ ့ ၏ဘုရင္ ကုိ ျပန္လည္ေတာင္းယူေစသည္။ ယင္း ကရင္လူၾကီးမ်ားသည္ ဘန္ေကာက္သုိ ့ေရာက္ရွိသြားၾကၿပီး ဘန္ ေကာက္ဘုရင္ထံမွ ၎၏သားေတာ္ကုိ ကရင္ဘုရင္အျဖင့္ တင္ေျမွာက္ခြင့္ျပဳရန္ ေတာင္းဆုိေလသည္။ ဘန္ ေကာက္ဘုရင္၏သားေတာ္မွာ ကရင္ဘုရင္၏ေျမးေတာ္ျဖစ္သျဖင့္ ကရင္ဘုရင္အျဖစ္တင္ေျမွာက္ရန္ဂတိေပး အပ္ေရးကုိ ေတာင္းဆုိခဲ့ျခင္းျဖစ္သည္။ ယခုကဲ့သုိ ့ သြားေရာက္ၾကသည့္ကရင္မ်ားသည္ ကရင္သင္တုိင္း ၀တ္စုံ ကုိ ၀တ္စားျခင္းမရွိသည္ကုိ ရွမ္းအၾကီးမ်ားက ေတြ ့ရွိသျဖင့္ ၎တုိ ့အား ယခုကဲ့သုိ ့ေျပာဆုိသည္။ “ခင္ဗ်ားတုိ ့ သည္ ကရင္မ်ားမဟုတ္ပါ၊ ယင္းေၾကာင့္ ေတာင္းဆုိမႈကုိ မေပးႏုိင္ ကရင္အ၀တ္အစားျဖင့္ လာေရာက္ေတာင္း ဆုိမွသာ ေပးမည္။ ၎အျပင္ လာေရာက္ေတာင္းဆုိသူမ်ားမွာ စစ္အတတ္ပညာကႊမ္းက်င္သည့္ တပ္ဗုိလ္ တပ္မွဴး အေယာက္ ၂၀၀ ျဖစ္သည္ဟုဆုိသည္။ ထုိအခါ ကရင္တပ္ဗုိလ္တပ္မွဴး ၂၀၀ တုိ ့သည္ ကရင္၀တ္စုံတုိ ့ကုိ ၀တ္ဆင္ၾကၿပီး ဘန္ေကာက္သုိ ့ခရီး ထြက္ခဲ့ၾကသည္။ရွမ္းအၾကီးအကဲမ်ားကလည္း ကရင္၀တ္စုံျဖင့္ ေရာက္ရွိလာၾကသည့္တပ္ဗုိလ္တပ္မွဴးမ်ားသည္ ၎တုိ ့ဘုရင္ႏွင့္ ၿမဳိ ့ေတာ္ကုိ ျပန္လည္တည္ေဆာက္ရန္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိထားၿပီးျဖစ္သည္။ဤသုိ ့ေရာက္ရွိ လာၾကသည့္ ကရင္အုပ္စုတုိ ့ ၿမဳိ ့တြင္းသုိ ့၀င္ေရာက္ျခင္းမျပဳမီ ရွမ္းအၾကီးအကဲမ်ားက ၎တုိ ့ဘုရင္ကုိ သံ ေတာ္ဦးတင္ေလသည္။ ထုိအခါ ရွမ္းဘုရင္က ၿမဳိ ့တြင္းရွိ ခြန္အားဗလႏွင့္ျပည့္စုံသည့္ ရွမ္းေယာက်္ားအားလုံးကုိ ၿမဳိ ့ျပင္သုိ ့ထြက္ေစသည္။ ၿမဳိ ့တြင္း၌ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ားႏွင့္ကေလးမ်ားသာ က်န္ရစ္ေလသည္။ ဤကဲ့သုိ ့ စီစဥ္ၿပီးေနာက္ ေရာက္ရွိလာၾကသည့္ ကရင္အုပ္စုကုိ ၿမဳိ ့တြင္းသုိ ့၀င္ေစသည္။ ၎ေနာက္ ကရင္ဘုရင္အုပ္စု ထဲမွ လုၾကီးမ်ားကုိ ဘုရင္ေရွ ့ေမွာက္ နန္းတြင္းသုိ ့၀င္ေရာက္ေစသည္။ က်န္ရစ္ခဲ့သည့္ကရင္စစ္သား စစ္ဗုိလ္ မ်ားကုိမူ ၿမဳိ ့တြင္းရွိ ေထာင့္တေနရာတြင္ထားရွိကာ ထုိစစ္သားစစ္ဗုိလ္မ်ားအား ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ားက သြား ေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖေစသည္။ ၎တုိ ့အား စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္ ေသရည္ေသရက္တုိ ့ျဖင့္ တည္ခင္းေကၽြးေမြး သည္။ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ားကလည္း အဆုိအကအမ်ဳိးစုံျဖင့္ ေဖ်ာ္ေျဖေလသည္။ ဤကရင္ ေယာက်္ားမ်ားသည္ အရက္အလြန္အကၽြံေသာက္သုံးၿပီးေနာက္ မဟန္ႏုိင္ၾကေတာ့ဘဲ အားလုံးခန္းမ အတြင္း၌သာ အိပ္ေပ်ာ္ကုန္ၾက သည္။ ဤကဲ့သုိ ့ျဖစ္ေနခ်ိန္တြင္ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္ ဘန္ေကာက္ဘုရင္အမိန္ ့ျဖင့္ ဤကရင္စစ္ဗုိလ္စစ္ သားအားလုံးကုိ ခုတ္သတ္လုိက္ၾကသည္။ ဘုရင္ေရွ ့ေမွာက္နန္းတြင္းသုိ ့အခစား၀င္သည့္ ကရင္လူၾကီးမ်ားက လာရင္း ရည္ရြယ္ခ်က္အတုိင္း ဘန္ ေကာက္ဘုရင္၏သာားေတာ္အား ကရင္ဘုရင္အျဖစ္ တင္ေျမွာက္ရန္ ေတာင္းၾကေလသည္။ ဘန္ေကာက္ဘုရင္ ကလည္း ဂတိရွိသည့္အတုိင္း အျမန္အေကာင္အထည္ေဖၚမည္ဟု ျပန္လည္မိန္ ့ၾကားသည္။ ၎၏သားေတာ္ ကုိ ဘုရင္အျဖစ္တင္ေျမွာက္ရန္ သေဘာတူသည္ကုိ ျပသသည့္အေနျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ဤကဲ့သုိ ့ ကရင္ လူၾကီးမ်ားအားေတြ ့ရသျဖင့္ ၀မ္းေျမာက္၀မ္းသာျဖစ္ရသည့္အေနျဖင့္လည္းေကာင္း၊ ဂုဏ္ျပဳဧည့္ခံပြဲတခုကုိ ကရင္လူၾကီးမ်ားအတြက္ ျပဳလုပ္လုိေၾကာင္း ေျပာဆုိေလသည္။ ဤသုိ ့ျဖင့္ ဘုရင္သည္႕ကရင္လူၾကီးမ်ားကုိ စားေကာင္းေသာက္ဖြယ္အမ်ဳိးမ်ဳိးျဖင့္ေကၽြးေမြးဧည့္ခံေလသည္။ေသရည္ေသရက္မ်ားကုိလည္း တုိက္ေကၽြးသည္။ သုိ ့ျဖင့္ ကရင္လူၾကီးမ်ားမွာ အလြန္အကၽြန္ေသာက္သုံးသျဖင့္ အရက္မူးကုန္ၿပီး ဧည့္ခံပြဲ၌သာ အိပ္ေမာက်ကုန္ေတာ့သည္။ ဤကဲ့သုိ ့ အိပ္ေမာက်ေနထိန္တြင္ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ာက ကရင္လူၾကီးမ်ားကုိ တဦးစီ တဦးစီျဖင့္ တေနရာစီသုိ ့ထမ္းပုိးယူေဆာင္ကာ သတ္ပစ္လုိက္ၾကေလသည္။ ဤသုိ ့ျဖင့္ဘုရင္သား ေတာ္အား ကရင္ဘုရင္အျဖစ္တင္ေျမာက္ရန္ လာေရာက္ေတာင္းၾကသည့္ လူအားလုံး ေသဆုံးကုန္ေလသည္။ ရွမ္းအမ်ဳိးသမီးမ်ားသည္ ဘုရင္၏အမိန္ ့အတုိင္း ရဲစြမ္းသတၱိအျပည့္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္ခဲ့ၾကသျဖင့္ ရွမ္းဘုရင္က ၎တုိ ့အား ေယာက်္ားမ်ားကဲ့သုိ ့ပင္ ဆံပင္ညွပ္ျခင္း၊ ခါးေတာင္းက်ဳိက္ျခင္းမ်ားကုိ ဓေလ့ထုံးစံအရ ျပဳလုပ္ရန္ ရွင္ဘုရင္က ခြင့္ျပဳလုိက္သည္။ ဤဓေလ့သည္ ရွမ္းေအမ်ဳိးသမီးမ်ားတြင္ ယခုတုိင္ ရွိပါေသးသည္။ ကရင္လူၾကီးမ်ားႏွင့္အတူ ကရင္စစ္သား ၂၀၀ ေယာက္တုိ ့သည္ ဘန္ေကာက္တြင္ အသတ္ခံရၿပီး ေနာက္ ပုိင္းတြင္ ကရင္မ်ားက ယခုကဲ့သု ိ့ေျပာဆိုၾကသည္။ ရွမ္းဘုရင္သည္ ဂတိျပဳသည့္အတုိင္း ေဆာင္ရြက္ျခင္း မျပဳဘဲ ေနသျဖင့္ ၎တြင္ သမုိင္းေၾကြးရွိေနေပသည္။ ကရင္မ်ားအား တုိင္းျပည္ႏွင့္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးကုိ ျပန္အပ္ရ မည္ဟု ေမွ်ာ္လင့္ေနၾကသည္။ ရွမ္း၏သမုိင္းစာအုပ္တြင္လည္း ကရင္ၿမဳိ ့ေတာ္ကုိ တခ်ိန္ခ်ိန္တြင္ ျပန္လည္ေပး ေအပ္ရန္ ရွိသည္ဟု ဆုိထားသည္။ ထုိနည္းတူ ဇင္းမယ္ၿမဳိ ့ကုိ ျပန္လည္ေပးအပ္ရမည့္ဂတိမွာ ယခုတုိင္ တည္ရွိ လ်က္ရွိသည္။ ရွမ္းလူမ်ဳိးမ်ား ထဲသုိ ့ေရာက္ရွိၿပီး ရွမ္းလူထုႏွင့္ေရာျပြမ္းေနထုိင္ၾကသည့္ ကရင္တခ်ဳိ ့က ယခုကဲ့ သုိ ့ ေျပာၾကသည္။ ရွမ္းလူထုထဲတြင္ ရွမ္းလူၾကီးတခ်ဳိ ့သည္ ရွမ္းဘုရင္က ကရင္လူမ်ဳိးအေပၚ ေပးထားသည့္ ဂတိကုိ ေကာင္းမြန္စြာ သိရွိထားသည္။ ရွမ္းသမုိင္းတြင္ေရးသားထားသည့္ အတုိင္း ကရင္အား ဇင္းမယ္ၿမဳိ ့ကုိ ျပန္လည္ေပးရန္ရွိသည္ဟု ေျပာၾကသည္။ဤသမုိင္းကုိ သိရွိၾကသည့္ ရွမ္းလူၾကီးမ်ားသည္ ကရင္လူမ်ဳိးကုိ အျခားလူမ်ဳိးမ်ားထက္ ပုိ၍ ေလးစားၾကသည္။ ဖရပ္သူ၀ါ အမည္ရွိ ရွမ္းဘုရင္လက္ေအာက္နယ္တနယ္ကုိ အုပ္ ခ်ဳပ္ရသည့္ ရွမ္းလူၾကီးတေယာက္ရွိခဲ့သည္။ သူအုပ္ခ်ဳပ္သည့္နယ္ေျမမွာ ေကာ့ကရိတ္ၿမဳိ ့ေျမာက္ဖက္ ယုိးဒ ယားျပည္၏ နယ္တနယ္ျဖစ္သည္။ ဖရပ္သူ၀ါသည္ ရွမ္းလူၾကီးအခ်ဳိ ့ႏွင့္ ရွမ္းအၾကီးအကဲမ်ားသည္ ကရင္လူမ်ဳိး မ်ားအား ေလးစားရန္ သိရွိေလသည္။ ဤ ဖရပ္သူ၀ါမွာ နယ္အုပ္ခ်ဳပ္ေရးမွဴးအျဖစ္ ဘန္ေကာက္ဘုရင္ လက္ ေအာက္တြင္ အမႈထမ္းစဥ္ ရွမ္းဘုရင္က ၎အား တံဆိပ္ ၉ ခု ခ်ီးျမင့္ခဲ့သည္။ စာေရးသူအေနျဖင့္ ဤဖရပ္သူ၀ါ ႏွင့္ ကုိယ္တုိင္ ေတြ ့ဆုံခဲ့သည္။ ဖရပ္သူ၀ါမေသဆုံးမီ ရန္ကုန္သုိ ့ သူအလည္အပတ္ေရာက္လာခ်ိန္တြင္ စာေရး သူ ႏွင့္သြားေရာက္ေတြ ့ဆုံျခင္းျဖစ္သည္။ ဇင္းမယ္ၿမဳိ ့ပတ္သက္ၿပီး ယခုေရးခဲ့ျခင္းမွာ စာေရးသူအေနျဖင့္ ဖရပ္သူ၀ါႏွင့္သြားေရာက္ေတြ ့ဆုံၿပီးေနာက္ ဖရပ္သူ၀ါ ေျပာသည့္အတုိင္း ေရးျခင္းျဖစ္သည္။ ဖရပ္သူ၀ါ ယခုကဲ့သုိ ့လည္း ေျပာပါေသးသည္၊ ကရင္မ်ား ဘန္ေကာက္ၿမဳိ ့တြင္ အသတ္ခံရၿပီး ေနာက္ပုိင္း တြင္ ရွမ္းဘုရင္သည္ ကရင္ဘုရင္ကုိ ျပန္လည္တင္ေျမွာက္လုိစတ္မရွိသျဖင့္ ၎၏အၾကီးအကဲမ်ားကုိ ေစလႊတ္ ကာ အခြန္အေကာက္မ်ားကုိ တုိက္ရုိက္ ေကာက္ခံေစသည္။ ဇင္းမယ္တြင္ အုပ္ခ်ဳပ္ကြပ္ကဲလ်က္ရွိသည့္ ေစာခုိဘုိဖုိး ကုိလည္း မအုပ္ခ်ဳပ္တတ္ဟု အေၾကာင္းျပကာ အျပစ္ရွာေလသည္။ ကရင္လူမ်ဳိးထဲတြင္လည္း စစ္ေရးစစ္ရာနားလည္သူအားလုံး အသတ္ခံရၿပီးျဖစ္သျဖင့္ ရွမ္းမ်ားအား ျပန္လည္တုိက္ခုိင္ရန္ ခြန္အား မရွိေတာ့ေခ်။ ထုိ ့ေၾကာင့္ ကရင္လူမ်ဳိးတုိ ့သည္ ရွမ္းႏွင့္ တုိက္ခုိက္ရန္ ေရွာင္ကြင္းသည့္အေနျဖင့္ ကရင္အမ်ား အျပား ဇင္းမယ္ကုိ စြန္ ့ခြာသြားၾကေလသည္။ ဤနည္းျဖင့္ ကရင္တုိ ့သည္ ေနရာအႏွံ ့အျပားသုိ ့ ပ် ံ ့ႏွံ ့ေရာက္ ရွိသြားေလသည္။ ေစာခုိဘုိဖုိးႏွင့္ ၎တုိ ့ရင္ႏွီးသည့္ မိတ္ေဆြအခ်ဳိ ့ကမူ ဇင္းမယ္ကုိ စြန္ ့ခြာၿပီး ဘိတ္ဖက္သုိ ့ သြားေရာက္ေနထုိင္ၾကေလသည္။ ေစာခုိဘုိဖုိး၏ ေဆြမ်ဳိးသည္ ယခုထိတုိင္ ဘိတ္တြင္ ရွိႏုိင္ပါေသးသည္။ ဖါးစည္သံ
วันอังคารที่ 24 เมษายน พ.ศ. 2555
สมัครสมาชิก:
ส่งความคิดเห็น (Atom)
0 ความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น